Pristatymo informacija

Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš žemiau nurodytų prekių pateikimo būdų:

  • Prekių atsiėmimas pardavimo centruose;
  • Prekes pristatant į namus.

 

Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka Prekių atsiėmimą UAB „DOJUS agro“ pardavimo centruose, jis privalo atsiimti prekes ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas viename žemiau nurodytų ir Pirkėjo pasirinktų pardavimų centrų:

 

Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą:

  • Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą;
  • Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

 

Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjeris). Perdavus prekių siuntą kurjeriui informuosime, Jus Jūsų nurodytais kontaktais.

Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute (jei Jūsų pateiktas tel. Nr.) apie planuojamą pristatymo laiką.

 

Pristatymo laikas:

I-V 08:00 – 18:00 val.

I-V 18:00 – 22:00 val. (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose);

 

Pristatymo mokestis iki 20 kg – € 7,00.

Papildomas mokestis kai prekės svoris didesnis nei 20 kg, bet mažiau kaip 75 kg – € 19,00.

Prekės, kurių svoris yra didesnis nei 75 kg, pristatymas papildomai apmokestinamas – € 49,00.

 

Prekių perdavimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje – faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/ neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Prekių pristatymo (transportavimo) mokestį nustato Pardavėjas. Jis yra pateikiamas užsakyme.

Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.